عهـد و پیمـانی که روزی بـا دلـت بستم شکسـت
نوشته شده توسط : مهدی موسوی

 

خالی از حرفم ...

خالی از بودن و شدنم ...

خالی از معنای زندگی ام ...

 

 


به قلبم نشستی نگفتم چرا...

 دلم را شکستی نگفتم چرا... 

 

 یکی خواب شبهای من را ربود

 چو دیدم تو هستی نگفتم چرا...

 

Girl-Picture3.gif


 از مرگ نمیترسم...


اینجا زندگی هم بوی مرگ میدهد.


و من به آرامی آغاز به مردن میکنم.....

 

 

y4rvui037zl6uce77lsv.jpg


وقتی از چشم  ِ تـو افتـادم ، دل  ِ مستم شکسـت

عهـد و پیمـانی که روزی بـا دلـت بستم شکسـت

 

در دلم فریـاد زد فرهـاد و کوهستـان شنیـد

هِی صـدا در کـوه ، هِی " من عاشقـت هستم " شکسـت

 

عشـق زانـو زد ... غــرور  ِ گام هایم خـُرد شـد

قامتم وقتی به انـدوه  ِ تـو پیوستم ، شکسـت

 

وقتی از چشم  ِ تـو افتـادم نمی دانم چه شـد

پیش  ِ رویـت ، آن چه را یک عـُمـر نشکستم ، شکسـت ...!





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: